tisdag 23 november 2010

We´re at it again

We´re at it again, jag och Åsa. Ja, på Jane Eyre och Mr Rochester alltså. Vi fortsätter att följa bokcirkeln i P1s upplägg. Vi uppehåller oss, som vanligt, en hel del kring Mr Rochester och kring mysteriet med de suspekta skratten och annat obehagligt som sker.

Var tvungen att ändra mitt inlägg efter att Illusionernas blogg så vänligt konstaterat att jag just spoilat en hel del för den som ligger efter i läsningen. Kära någon vad orutinerat av mig! Förlåt!

Lyssna gärna!

Jane Eyre, del 3

4 kommentarer:

  1. Hey man, spoiler alert! Alla har kanske inte läst ikapp än...

    SvaraRadera
  2. Sophie (Projekt Pretto)23 november 2010 kl. 19:17

    Fan vad puckat! Jag ångrar mig bittert och lovar bot och bättring i framtiden. Jag lever liksom lite grann i tron att alla läst boken redan, trots att jag själv läste den första gången ganska nyligen. Illa.

    SvaraRadera
  3. Äsch, alla andra är säkert i kapp eller läste den för hundra år sen...

    SvaraRadera