söndag 31 oktober 2010

Scooby Doo, duh!

Jag har bytt bort bloggproffs och Wordpress mot blogger, eller blogspot. Snyggare är min åsikt, snabbare och enklare måste vara ett faktum.

Igår var jag på fest, jag beslutade att det var en glasögonfest eftersom mina linser börjar ta slut och jag ej köpt nya. Förresten vill man ju inte dyka upp på bibblan imorgon och se ut som en bibliotekarie, gubevars! Men detta med mörka bågar på brillor fortsätter att ge folk häftiga associationer, nu är det Velma i Scooby Doo som gäller. Det var tydligen ämnat som en komplimang, och jag tar det som en sådan. Bara så att ni vet.

Jane Eyre ligger förresten och vilar lite under helgen, men Kjell Johanssons fantastiska "Huset vid Flon" är jag betydligt mer aktiv med. Den är klart det bästa jag läst på länge och jag kommer att behöva en rätt så diger hög med synonymer för "briljant" när jag ska skriva om den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar