torsdag 21 april 2011

Har någon sett min klänning?

Det är givetvis lite förmätet av mig att göra ett inlägg trots att jag fortfarande läser samma bok som vanligt och inte ens kan göra ett fejkat inlägg motiverat med att jag har köpt något nytt eller ens lånat något nytt. Inte heller har jag tagit en bild på min bokhylla eller medverkat i någon spännande lista där jag räknar upp böcker jag borde/inte borde/vill eller inte vill läsa. Däremot flyr jag i tankarna den vedervärdiga sista perioden i skolan och fantiserar om sommar och sol. Kanske lite ledighet? Uteserveringar, öl, korsord, bad, böcker, tidningar, skärgård, kluckande vatten, bryggor, mojitos, jordgubbar, kokosdoftande solkräm... Ah.
Allt detta måste utföras i den perfekta klänningen. Den perfekta klänningen är gräsgrön med vita prickar, har skärp i midjan och sitter liksom...perfekt. Inte tight och inte slappt och saknar troligen ärmar.

Säg till om ni ser den!














Sug efter jordgubbar och klänningar måste väl utgöra anledning att göra ett litet inlägg?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar